Thursday, January 1, 2009

berlalunya 2008..bermulanya 2009...

akhirnya tahun 2008 berlalu juga smlm..hr ni 1 jauari 2007..byk rasenye pngalaman yg blh aku kutip spjg 2008..hrp2 2009 lbh baik dr 2008..wlaupun aku tahu thun ni aku bakal brdepan dgn masalah besar trutmanya masalah kewangan..sbb tu la aku kne prepare dr skrg..

tahun ni jga aku trpaksa korbankan mase dgn kwn2 yg suke outing..nmpknye x dptla kite kuar same2 lg...tp sekali sekala kalo nk menguji vokal kt mega mall aku tk de masalah sgt..

pembelajaran plak..aku akan tmbah 4 jam kdit lg utk sem ni..stakat ni aku dh dftar 12 sbjek kdit..nasib baik la pn nani kt fkulti tu tlg rcomandkan kt bpa..kalo tk melayang la 60 rgt aku..sekurang2nya blh la mnjimatkan duit aku smntara loan sem ni masuk..3 mngu lg kalo ikut memo mpp td..smntara tu memang aku kne ikat perut..nnti rmpain la pnggan aku ni..ahaks..

esok pulak aku nk jmpe dekan fkulti..nk bncng pasal nk repeat tos yg aku fail sem lpas..memang sem ni muka aku akan senntiasa menyibuk kt fakulti..huhu..harap2 dekan aprove la nk repeat tos sem ni..kalo tk..arghhhhhhhhhh..tk sanggup aku nk menerimanya..hahaha..kalo sape nk tahu tnyela sape2 yg mengalami bnde yg same ngan aku..

1 comment:

Roy Roches said...

wah!!!semang...bazir duet kan,...baik g mancing hehe