Saturday, November 8, 2008

kenapa la aku malas stadi

aishh....exam tngal 1 paper lg..sbjek killer lak tu..tp aku x gak study2 lg..padahal tngal 1 hr lg..tak tau r bile leh start stadi ni..esok kut..pastu mula la mlm tu mngelabah buyung..semua nk kne cover..dh la subjek t.o.s ni cary mark aku ciput je..

ni aku baru balik dr tgk bola epl..kesudahannya team pilihan aku m.u kecundang kepada seteru utama..arsenal..1-2..huhu..walaupun kecewa tp tk pe..m.u main tmpt lwn..tp fan arsenal mcm apis tu dh start psiko aku..hahaha..rilex2..tngu pusingan kedua nnti..hehehe..

sbnrnye byk lg yg aku kne bljr pasal blog ni..tp aku tngu sifu aku tlg ajarkan..aku tau sifu aku tu skrg tgh sibuk..sbb tu la blog aku ni mcm x menarik je..huhu..

kpd mint yg jd org pertama coment blog aku thanks k..baru ko tau aku skrg dh jd bloger..sue lak..ko ni pun satu lmbt sgt bg coment..kan dh jd org no 2..daus yg bru td coment tq byk2..aku ingat ke sape td..

No comments: